20. huhtikuuta 2013

NO LUCK with the jeans

New pair of jeans? -postauksessa kerroin tilailleeni Membersiltä kahdet farkut kokeiluun. Valitettavasti tällä kertaa ei tärpännyt kummankaan kohdalla. G-starin stretchfarkut olivat auttamatta liian isot sekä pituus -että leveyssuunnassa ja jos kyseisen malliset farkut aiotte ostaa, niin suosittelen valitsemaan ainakin yhden koon pienemmät kuin normaalisti. Elättelin suuria toiveita Dieselin farkkujen kohdalla, mutta myös nämä farkut venyivät hurjan paljon ja mallikaan ei istunut päälleni nätisti. Tein kyllä myös pienen tilauksen Nellyn Mid-Season Salesta joten saatan kuitenkin saada edes yhdet uudet farkut kaappiini.



// In the New pair of jeans? posting I told that I had placed an order from Members. Unfortunately I still didn't get a new pair of jeans. G-Star's stretch jeans were way too big in both width and length, so if you are going to buy these jeans I recommend you to get at least a smaller size than you normally use. I had high hopes for the Diesel jeans, but these jeans were also very stretchy and the model didn't fit me nicely. But I did a small order from Nelly's Mid-Season Sale so I may after all get one pair of new jeans into my wardrobe.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi! // thank you for leaving a comment!